STAG - 400 DPI
STAG 400 DPI to nowoczesny sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu, który umożliwia zasilanie gazowe wybranych modeli samochodów z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
STAG 400 DPI jest dedykowanym rozwiązaniem do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa - w zależności od kodu silnika - w następujących modelach:
Kod silnika A20NHT | |||
„Instalacja gazowa może być zamontowana tylko w autach, w których sterownik benzynowy ECU jest marki BOSCH”. | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Opel | Insignia | 2.0T | 220 KM, 162 KW |
Kod silnika 1AZ-FSE | |||
„Niezbędne zastosowanie emulatora ISE-D4. Podłączenie sterownika Stag 400 do samochodu z tym kodem bez zastosowania emulatora ISE-D4 spowoduje uszkodzenie sterownika gazowego i reklamacja nie zostanie uwzględniona”. | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Toyota | Avensis / RAV4 | 2,0 VVTi D4 | 110kW |
Kod silnika BDX | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
AUDI | A6 | 2,8 FSI | 209 KM, 154 kW |
AUDI | A8 | 2,8 FSI | 209 KM, 154 kW |
AUDI | A8L | 2,8 FSI | 209 KM, 154 kW |
Kod silnika L3 | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Mazda | CX7 | 2,3 DISI Turbo | 260 KM, 191 kW |
Kod silnika CALB | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | Q5 | 3,2 FSI | 265 KM , 195 kW |
Kod silnika BVY, BVX, BVZ | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | A3 | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
Seat | Altea/Altea XL | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
Seat | Leon | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
Seat | Toledo | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
Skoda | Octavia II | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
VW | Eos | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
VW | Golf | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
VW | Golf Plus | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
VW | Jetta | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
VW | Passat | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
VW | Turan | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
Kod silnika BPY | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | A3 | 2,0 TSI | 200 KM 147 kW |
Audi | TT | 2,0 TSI | 200 KM 147 kW |
VW | Eos | 2,0 TSI | 200 KM 147 kW |
VW | Golf | 2,0 TSI | 200 KM 147 kW |
VW | Jetta | 2,0 TSI | 200 KM 147 kW |
VW | Passat | 2,0 TSI | 200 KM 147 kW |
Kod silnika CAXA | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Skoda | Octavia II | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
VW | Golf | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
VW | Golf Estate | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
VW | Golf Plus | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
VW | Jetta | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
VW | Passat | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
VW | Scirocco | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
VW | Eos | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
Kod silnika CDA | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | A3 (08-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
Audi | A3 Cabrio (09-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
Audi | TT (08-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
Seat | Altea/Altea XL (09-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
Skoda | Octavia II (08-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
Skoda | Superb II (08-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
Skoda | Yeti (09-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
VW | Golf (09-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
Kod silnika LF3F | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Mazda | 3 | 2,0 DISI | 151 KM, 111 kW |
Mazda | 6 | 2,0 DISI | 155 KM, 114 kW |
Kod silnika BWA | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | A3 | 2,0 TFSI | 200 KM, 147kW |
Audi | TT | 2,0 TFSI | 200 KM, 147 kW |
Seat | Altea XL | 2,0 TSI | 200 KM, 147 kW |
Seat | Altea XL | 2,0 TSI Freetrack | 200 KM, 147 kW |
Seat | Leon | 2,0 TFSI FR (Cupra) | 200 KM, 147 kW |
Seat | Toledo | 2,0 TFSI | 200 KM, 147 kW |
Skoda | Octavia | 2,0 VRS | 200 KM, 147 kW |
VW | Eos | 2,0 TFSI | 200 KM, 147 kW |
VW | Golf | 2,0 GTI FSI | 200 KM, 147 kW |
VW | Jetta | 2,0 TFSI | 200 KM, 147 kW |
VW | Passat | 2,0 TFSI | 200 KM, 147 kW |
Kod silnika BAR | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | Q7 | 4,2 FSI | 350 KM, 257 kW |
VW | Touareg | 4,2 FSI | 350 KM, 257 kW |
Kod silnika AUK | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | A4 | 3,2 FSI | 256 KM, 188 kW |
Audi | A6 | 3,2 FSI | 256 KM, 188 kW |
Kod silnika BHK | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | Q7 | 3,6 FSI | 280 KM, 206 kW |
VW | Touareg | 3,6 FSI | 280 KM, 206 kW |
Kod silnika G4FD | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
HYUNDAI i40 | i40 | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
HYUNDAI | i30 | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
HYUNDAI | ix35 / Tuscon | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
HYUNDAI | Accent 2010 - | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
HYUNDAI | Elantra 2011- | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
KIA | Soul | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
KIA | Cee’d | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
KIA | Carens | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
KIA | Sportage | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
KIA | ProCeed 2013 - | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
STAG 400 DPI jest produkowany w oparciu o najnowszą technologię i na bazie najwyższej jakości podzespołów elektronicznych. Sterownik został wyposażony w innowacyjne oprogramowanie z szeregiem użytecznych funkcji.
Wszystko to sprawia, że jest to obecnie najnowocześniejszy, najlepszy sterownik gazu do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny.
Zalety instalacji STAG 400 DPI
Komunikacja z OBD II/EOBD
Sterownik posiada zintegrowany adapter umożliwiający komunikację z komputerem benzynowym poprzez protokoły OBD II/EOBD:
ISO-15765
ISO-14230
ISO-9141
Komfort i wygoda użytkowania
Zastosowanie STAG 400 DPI zapewnia komfortową, dynamiczną i ekonomiczną jazdę w pełnym zakresie parametrów, gwarantowanych przez producenta samochodu.
Instalacja wyposażona w sterownik STAG 400 DPI jest perfekcyjnie wyregulowana a ingerencja serwisu wymagana jest tylko przy okresowych przeglądach instalacji gazowej.
Oszczędność i bezpieczeństwo
STAG 400 DPI jest całkowicie bezpieczny dla silnika, gwarantuje ochronę wtryskiwaczy benzynowych co zostało potwierdzone w długodystansowych testach drogowych przeprowadzonych przez laboratorium Badań i Certyfikacji.
Na podstawie długodystansowych testów, określono również średnie spalanie LPG i benzyny dla konkretnych modeli aut. Wyniki testów wskazują, że STAG 400DPI zapewnia doskonałe osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa. Zużycie LPG jest około 20% wyższe od aktualnego wskazania komputera benzynowego, natomiast uśredniona wartość zużycia benzyny wynosi 2l / 100km. Należy przy tym pamiętać, że są to wartości orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od marki samochodu, stanu technicznego pojazdu, jakości paliw, kodu silnika, miejsca i stylu jazdy i innych warunków eksploatacji.
STEROWNIK QMAX PLUS 5-8 cylindrów
QMAX PLUS - silny z natury | |
QMAX PLUS to kontynuacja sprawdzonego i cenionego sterownika STAG QBOX PLUS, stworzonego specjalnie do silników 5-8 cylindrowych z pośrednim wtryskiem paliwa. | |
Zalety QMAX PLUS:
|
|
Dedykowany do automotive Procesor zaprojektowany i wyprodukowany tylko do użytku w samochodach, o doskonałych cechach użytkowych. |
|
Innowacyjny system autoadaptacji ISA3 ISA3 to nowatorskie podejście do autoadaptacji, która dokonywana jest po rzeczywistych czasach wtrysku benzyny z wykorzystaniem niektórych parametrów OBD. |
|
Autoadaptacja OBD Autoadaptacja OBD zapewnia wtrysk gazu precyzyjnie dobierany do warunków pracy i obciążenia silnika. Na skład mieszanki wpływa nie tylko informacja o czasie wtrysku benzyny, lecz także jest ona modyfikowana według bieżących korekcji sterownika benzynowego. |
|
Automatyczny kasownik błędów OBD Automatyczny kasownik błędów OBD umożliwia samoczynne usuwanie wybranych usterek OBD, bez konieczności podłączania urządzeń zewnętrznych. |
|
Wbudowany emulator ciśnienia paliwa | |
Wbudowany emulator poziomu paliwa |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
REDUKTOR STAG AC R01 CS
STAG R01 CS służy do podgrzewania reduktora LPG. Jednostka sterująca pracą podgrzewacza analizuje temperaturę reduktora przy każdym włączeniu zapłonu. Element grzejny przekształca prąd elektryczny na ciepło niezbędne do odparowania gazu.
STAG R01 CS jest urządzeniem elektrycznym sterowanym mikroprocesorowo, przeznaczonym do wspomagania rozgrzewania reduktorów z rodziny R01 produkowanych przez AC. S.A.. Zastosowanie elektrycznego dogrzewania bloku reduktora, umożliwia wcześniejsze przełączenie silnika na zasilanie LPG. Rozwiązanie przeznaczone jest dla silników od 4 do 8 cylindrów.
STAG R01 CS przystosowany jest do pracy w instalacjach LPG złożonych z jednego lub dwóch reduktorów.
Dane techniczne:
Pobór prądu: inteligentnie sterowany do 60A przy pracującym silniku
Temperatura pracy: - 40°C ÷ 105°C
Przykładowe zużycie benzyny w [litrach na 1tys.km] przez samochód z silnikiem 1,4 l w cyklu mieszanym z instalacją LPG IV generacji:
z podgrzewaczem | bez podgrzewacza | |
lato | 2,45 | 4,85 |
zima | 5,32 | 10,5 |
Zalety:
• zapewnia wcześniejsze przełączenie na gaz
• jednostka sterująca idealnie dba o optymalne zarządzanie mocą elementu grzejnego,
• zapewnia właściwą temperaturę pracy reduktora nawet przy skokowych zmianach obciążenia urządzenia,
• minimalizuje zużycie energii elektrycznej w celu ochrony instalacji elektrycznej pojazdu,
• monitorowanie przez sterownik prawidłowego wzrostu temperatury reduktora do momentu osiągnięcia właściwej, a w razie konieczności nie dopuszcza do jego wystudzenia,
• po montażu STAG R01 CS nie wymaga dodatkowego strojenia - automatyczne dostosowuje się do silnika,
• zapewnia optymalne warunki pracy instalacji gazowej i bezpieczeństwo użytkowania.