STEROWNIK QMAX PLUS 5-8 cylindrów
QMAX PLUS - silny z natury | |
QMAX PLUS to kontynuacja sprawdzonego i cenionego sterownika STAG QBOX PLUS, stworzonego specjalnie do silników 5-8 cylindrowych z pośrednim wtryskiem paliwa. | |
Zalety QMAX PLUS:
|
|
Dedykowany do automotive Procesor zaprojektowany i wyprodukowany tylko do użytku w samochodach, o doskonałych cechach użytkowych. |
|
Innowacyjny system autoadaptacji ISA3 ISA3 to nowatorskie podejście do autoadaptacji, która dokonywana jest po rzeczywistych czasach wtrysku benzyny z wykorzystaniem niektórych parametrów OBD. |
|
Autoadaptacja OBD Autoadaptacja OBD zapewnia wtrysk gazu precyzyjnie dobierany do warunków pracy i obciążenia silnika. Na skład mieszanki wpływa nie tylko informacja o czasie wtrysku benzyny, lecz także jest ona modyfikowana według bieżących korekcji sterownika benzynowego. |
|
Automatyczny kasownik błędów OBD Automatyczny kasownik błędów OBD umożliwia samoczynne usuwanie wybranych usterek OBD, bez konieczności podłączania urządzeń zewnętrznych. |
|
Wbudowany emulator ciśnienia paliwa | |
Wbudowany emulator poziomu paliwa |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
REDUKTOR STAG AC R01 CS
STAG R01 CS służy do podgrzewania reduktora LPG. Jednostka sterująca pracą podgrzewacza analizuje temperaturę reduktora przy każdym włączeniu zapłonu. Element grzejny przekształca prąd elektryczny na ciepło niezbędne do odparowania gazu.
STAG R01 CS jest urządzeniem elektrycznym sterowanym mikroprocesorowo, przeznaczonym do wspomagania rozgrzewania reduktorów z rodziny R01 produkowanych przez AC. S.A.. Zastosowanie elektrycznego dogrzewania bloku reduktora, umożliwia wcześniejsze przełączenie silnika na zasilanie LPG. Rozwiązanie przeznaczone jest dla silników od 4 do 8 cylindrów.
STAG R01 CS przystosowany jest do pracy w instalacjach LPG złożonych z jednego lub dwóch reduktorów.
Dane techniczne:
Pobór prądu: inteligentnie sterowany do 60A przy pracującym silniku
Temperatura pracy: - 40°C ÷ 105°C
Przykładowe zużycie benzyny w [litrach na 1tys.km] przez samochód z silnikiem 1,4 l w cyklu mieszanym z instalacją LPG IV generacji:
z podgrzewaczem | bez podgrzewacza | |
lato | 2,45 | 4,85 |
zima | 5,32 | 10,5 |
Zalety:
• zapewnia wcześniejsze przełączenie na gaz
• jednostka sterująca idealnie dba o optymalne zarządzanie mocą elementu grzejnego,
• zapewnia właściwą temperaturę pracy reduktora nawet przy skokowych zmianach obciążenia urządzenia,
• minimalizuje zużycie energii elektrycznej w celu ochrony instalacji elektrycznej pojazdu,
• monitorowanie przez sterownik prawidłowego wzrostu temperatury reduktora do momentu osiągnięcia właściwej, a w razie konieczności nie dopuszcza do jego wystudzenia,
• po montażu STAG R01 CS nie wymaga dodatkowego strojenia - automatyczne dostosowuje się do silnika,
• zapewnia optymalne warunki pracy instalacji gazowej i bezpieczeństwo użytkowania.