STAG - 400 DPI
STAG 400 DPI to nowoczesny sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu, który umożliwia zasilanie gazowe wybranych modeli samochodów z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
STAG 400 DPI jest dedykowanym rozwiązaniem do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa - w zależności od kodu silnika - w następujących modelach:
Kod silnika A20NHT | |||
„Instalacja gazowa może być zamontowana tylko w autach, w których sterownik benzynowy ECU jest marki BOSCH”. | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Opel | Insignia | 2.0T | 220 KM, 162 KW |
Kod silnika 1AZ-FSE | |||
„Niezbędne zastosowanie emulatora ISE-D4. Podłączenie sterownika Stag 400 do samochodu z tym kodem bez zastosowania emulatora ISE-D4 spowoduje uszkodzenie sterownika gazowego i reklamacja nie zostanie uwzględniona”. | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Toyota | Avensis / RAV4 | 2,0 VVTi D4 | 110kW |
Kod silnika BDX | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
AUDI | A6 | 2,8 FSI | 209 KM, 154 kW |
AUDI | A8 | 2,8 FSI | 209 KM, 154 kW |
AUDI | A8L | 2,8 FSI | 209 KM, 154 kW |
Kod silnika L3 | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Mazda | CX7 | 2,3 DISI Turbo | 260 KM, 191 kW |
Kod silnika CALB | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | Q5 | 3,2 FSI | 265 KM , 195 kW |
Kod silnika BVY, BVX, BVZ | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | A3 | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
Seat | Altea/Altea XL | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
Seat | Leon | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
Seat | Toledo | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
Skoda | Octavia II | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
VW | Eos | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
VW | Golf | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
VW | Golf Plus | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
VW | Jetta | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
VW | Passat | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
VW | Turan | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
Kod silnika BPY | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | A3 | 2,0 TSI | 200 KM 147 kW |
Audi | TT | 2,0 TSI | 200 KM 147 kW |
VW | Eos | 2,0 TSI | 200 KM 147 kW |
VW | Golf | 2,0 TSI | 200 KM 147 kW |
VW | Jetta | 2,0 TSI | 200 KM 147 kW |
VW | Passat | 2,0 TSI | 200 KM 147 kW |
Kod silnika CAXA | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Skoda | Octavia II | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
VW | Golf | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
VW | Golf Estate | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
VW | Golf Plus | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
VW | Jetta | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
VW | Passat | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
VW | Scirocco | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
VW | Eos | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
Kod silnika CDA | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | A3 (08-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
Audi | A3 Cabrio (09-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
Audi | TT (08-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
Seat | Altea/Altea XL (09-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
Skoda | Octavia II (08-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
Skoda | Superb II (08-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
Skoda | Yeti (09-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
VW | Golf (09-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
Kod silnika LF3F | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Mazda | 3 | 2,0 DISI | 151 KM, 111 kW |
Mazda | 6 | 2,0 DISI | 155 KM, 114 kW |
Kod silnika BWA | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | A3 | 2,0 TFSI | 200 KM, 147kW |
Audi | TT | 2,0 TFSI | 200 KM, 147 kW |
Seat | Altea XL | 2,0 TSI | 200 KM, 147 kW |
Seat | Altea XL | 2,0 TSI Freetrack | 200 KM, 147 kW |
Seat | Leon | 2,0 TFSI FR (Cupra) | 200 KM, 147 kW |
Seat | Toledo | 2,0 TFSI | 200 KM, 147 kW |
Skoda | Octavia | 2,0 VRS | 200 KM, 147 kW |
VW | Eos | 2,0 TFSI | 200 KM, 147 kW |
VW | Golf | 2,0 GTI FSI | 200 KM, 147 kW |
VW | Jetta | 2,0 TFSI | 200 KM, 147 kW |
VW | Passat | 2,0 TFSI | 200 KM, 147 kW |
Kod silnika BAR | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | Q7 | 4,2 FSI | 350 KM, 257 kW |
VW | Touareg | 4,2 FSI | 350 KM, 257 kW |
Kod silnika AUK | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | A4 | 3,2 FSI | 256 KM, 188 kW |
Audi | A6 | 3,2 FSI | 256 KM, 188 kW |
Kod silnika BHK | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | Q7 | 3,6 FSI | 280 KM, 206 kW |
VW | Touareg | 3,6 FSI | 280 KM, 206 kW |
Kod silnika G4FD | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
HYUNDAI i40 | i40 | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
HYUNDAI | i30 | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
HYUNDAI | ix35 / Tuscon | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
HYUNDAI | Accent 2010 - | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
HYUNDAI | Elantra 2011- | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
KIA | Soul | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
KIA | Cee’d | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
KIA | Carens | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
KIA | Sportage | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
KIA | ProCeed 2013 - | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
STAG 400 DPI jest produkowany w oparciu o najnowszą technologię i na bazie najwyższej jakości podzespołów elektronicznych. Sterownik został wyposażony w innowacyjne oprogramowanie z szeregiem użytecznych funkcji.
Wszystko to sprawia, że jest to obecnie najnowocześniejszy, najlepszy sterownik gazu do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny.
Zalety instalacji STAG 400 DPI
Komunikacja z OBD II/EOBD
Sterownik posiada zintegrowany adapter umożliwiający komunikację z komputerem benzynowym poprzez protokoły OBD II/EOBD:
ISO-15765
ISO-14230
ISO-9141
Komfort i wygoda użytkowania
Zastosowanie STAG 400 DPI zapewnia komfortową, dynamiczną i ekonomiczną jazdę w pełnym zakresie parametrów, gwarantowanych przez producenta samochodu.
Instalacja wyposażona w sterownik STAG 400 DPI jest perfekcyjnie wyregulowana a ingerencja serwisu wymagana jest tylko przy okresowych przeglądach instalacji gazowej.
Oszczędność i bezpieczeństwo
STAG 400 DPI jest całkowicie bezpieczny dla silnika, gwarantuje ochronę wtryskiwaczy benzynowych co zostało potwierdzone w długodystansowych testach drogowych przeprowadzonych przez laboratorium Badań i Certyfikacji.
Na podstawie długodystansowych testów, określono również średnie spalanie LPG i benzyny dla konkretnych modeli aut. Wyniki testów wskazują, że STAG 400DPI zapewnia doskonałe osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa. Zużycie LPG jest około 20% wyższe od aktualnego wskazania komputera benzynowego, natomiast uśredniona wartość zużycia benzyny wynosi 2l / 100km. Należy przy tym pamiętać, że są to wartości orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od marki samochodu, stanu technicznego pojazdu, jakości paliw, kodu silnika, miejsca i stylu jazdy i innych warunków eksploatacji.