STAG zwraca koszt instalacji autogaz!
Montaż instalacji LPG to duży wydatek? Oddamy Ci pieniądze! Zamontuj STAG'a i zgłoś się po zwrot kosztów instalacji! Rusza kolejna edycja konkursu „3xSTAG - gazuj i wygrywaj" cieszącego się ogromną popularnością wśród właścicieli aut.
Zalet posiadania instalacji autogaz jest wiele, a najważniejsza z nich to znaczne oszczędności na paliwie. A gdyby tak jeszcze ktoś sfinansował koszty założenia instalacji?
Producent instalacji autogaz marki STAG zaprasza do udziału w trzeciej edycji konkursu, w którym nagrodą główną jest refundacja poniesionych kosztów założenia instalacji. Kwota w wysokości 2 500 zł raz w miesiącu wróci do szczęśliwego kierowcy. A to jeszcze nie wszystko. Każdego dnia organizator nagrodzi jednego uczestnika, który najszybciej wykona zadanie konkursowe.
Warto zauważyć, że konkurs trwa aż 13 miesięcy, do końca 2019 roku, a liczba wszystkich nagrodzonych obejmie ponad 400 osób.
- Inspiracją do stworzenia konkursu w takiej właśnie formie była potrzeba edukacji zarówno warsztatów montujących jak i kierowców w temacie zalet kompletnej instalacji autogaz. Kompletna, czyli dobrana z elementów od jednego producenta: sterownika, reduktora oraz wtryskiwaczy. Możemy wtedy mieć pewność, że komponenty te będą współpracowały ze sobą optymalnie. Stąd właśnie 3xSTAG w tytule konkursu. – mówi Jerzy Pisiecki, Kierownik ds. Rozwoju Europejskiej Sieci AS STAG.
Aby zawalczyć o atrakcyjne wygrane, należy zamontować instalację w jednym z Autoryzowanych Serwisów STAG. Lista autoryzowanych serwisów dostępna jest pod linkiem: www.ac.com.pl/pl-klienci-wyszukiwarka. Następnie wejść na stronę www.konkurs.stag.pl/, dokonać rejestracji w konkursie i poprawnie odpowiedzieć na cztery pytania. W konkursie mogą brać udział zarówno osoby prywatne, jak i firmy. Podczas rejestracji wymagany jest numer homologacji przyznany przez warsztat. Jak go znaleźć? Podpowiadamy: www.konkurs.stag.pl/register
Podsumujmy: 396 nagród dziennych i 13 nagród specjalnych w ciągu 13 miesięcy. STAG daje zdecydowanie więcej!
LAURACI KONKURSU Z SIERPNIA 2019
Nagroda dzienna i główna 2500 zł:
Krzysztof Gajewski, Legnica - AUTO AS, Jawor
STAG GoFast
GoFast to wszechstronny sterownik przeznaczony do montażu w większości samochodów (sekwencja, pół-sekwencja,"full group"). Urządzenie zostało zaprojektowane z myślą o jak największym uproszczeniu całej instalacji i znaczącym skróceniu czasu potrzebnego na montaż wraz z kalibracją systemu. Stworzony sterownik oparty jest na 32 bitowym procesorze i komponentach automotive, dzięki czemu zyskał nowoczesną budowę i niezawodność użytkowania.
Zalety GoFast
• szybki montaż dzięki ograniczeniu do minimum ilości przewodów,
• prosty i przejrzysty program do kalibracji – tylko dwa panele,
• procesor ma możliwość rozbudowy o nowe funkcje programowe,
• możliwość uruchomienia aplikacji bez sterownika w trybie demo,
• nieduża – kompaktowa obudowa odporna na zjawiska atmosferyczne,
• centralka posiada wbudowany buzzer, zaś do podłączenia zastosowano tylko 3 przewody.
Prosty montaż
Sterownik jest przyjazny montażyście, zminimalizowana ilość przewodów niezbędnych do podłączenia sterownika przyczynia się do skrócenia czasu montażu.
brak podłączenia przewodu do czytania obrotów, sterownik wylicza je na podstawie czasów wtrysku
w większości przypadków nie ma konieczności podłączenia sygnału stacyjki,
centralka z wbudowanym buzerem i podłączenie ograniczone tylko do 3 przewodów,
wskaźnik poziomu gazu WPG(H) zasilany jest bezpośrednio z elektrozaworu umieszczonego na butli.
Łatwa kalibracja:
wszystkie funkcje znajdują się na dwóch panelach - nie ma potrzeby przełączania się między zakładkami,
wbudowany tryb standard i expert. Tryb standard zawiera minimum funkcji niezbędnych do ustawienia samochodu. Jednak w każdej chwili można poprzez naciśnięcie przycisku przejść do trybu expert gdzie znajdują się rozbudowane funkcje sterownika,
sterownik po odłączeniu przewodu komunikacyjnego z PC sam dokonuje wznowienia transmisji.
obsługa sterownika przez Bluetooth Next.
Funkcjonalność:
platforma sprzętowa oparta na szybkim procesorze 32 bitowym,
bezawaryjność- zastosowane komponenty automotive ,
możliwość rozbudowy oprogramowania o nowe funkcje,
możliwość uruchomienia aplikacji bez sterownika w trybie demo.
Możliwości programowe:
• podgląd parametrów pracy na oscyloskopie,
• mapa czasów wtrysku benzyny 2D,
• paliwo LPG/ CNG,
• filtr sygnałów obrotów silnika,
• praca z różnymi typami sterowania wtryskiem (standard, podwajanie),
• ustawienie maksymalnego obciążenia silnika na gazie,
• typ silnika standard i turbo,
• zubożanie Mazda ™,
• próg odcinania dotrysków,
• wbudowane korekcje temperatury i ciśnienia gazu,
• podgrzewanie wtryskiwaczy gazowych,
• mapa korekcji od temperatury gazu,
• obniżanie ciśnienia reduktora przy cut-off (opróżnianie),
• ustawienie dopuszczalnej liczby uruchomień awaryjnych,
• sygnalizacja dźwiękowa informująca o uruchomieniu w trybie awaryjnym,
• ciepły start (start&stop),
• automatyczne ustawienie wskazania poziomu gazu,
• opcja „zubożanie na zimnym silniku" - ograniczenie maksymalnego czasu wtrysku na zimnym silniku (VAG),
• wykrywanie błędu czujnika ciśnienia gazu,
• autokalibracja - opcja "wszystkie jednocześnie",
• automatyczne dopasowanie mnożnika,
• inteligentna obsługa dotrysków - ta funkcja eliminuje potrzebę funkcji "zubożanie mazda",
• odczyt obrotów na podstawie impulsów wtrysku benzyny,
• detekcja braku i przeciążenia elektrozaworu,
• test elementów wykonawczych: wtryskiwacze, elektrozawór, buzer,
• opcje zmiany sekwencji wtrysku,
• korekcja przepływu wtryskiwaczy,
• korekcja czasu otwarcia-zamknięcia wtryskiwaczy,
• sygnał stacyjki z impulsów wtrysku benzyny,
• informacje o samochodzie i instalacji gazowej,
• przypomnienie o przeglądzie instalacji gazowej.
STEROWNIK QMAX PLUS 5-8 cylindrów
QMAX PLUS - silny z natury | |
QMAX PLUS to kontynuacja sprawdzonego i cenionego sterownika STAG QBOX PLUS, stworzonego specjalnie do silników 5-8 cylindrowych z pośrednim wtryskiem paliwa. | |
Zalety QMAX PLUS:
|
|
Dedykowany do automotive Procesor zaprojektowany i wyprodukowany tylko do użytku w samochodach, o doskonałych cechach użytkowych. |
|
Innowacyjny system autoadaptacji ISA3 ISA3 to nowatorskie podejście do autoadaptacji, która dokonywana jest po rzeczywistych czasach wtrysku benzyny z wykorzystaniem niektórych parametrów OBD. |
|
Autoadaptacja OBD Autoadaptacja OBD zapewnia wtrysk gazu precyzyjnie dobierany do warunków pracy i obciążenia silnika. Na skład mieszanki wpływa nie tylko informacja o czasie wtrysku benzyny, lecz także jest ona modyfikowana według bieżących korekcji sterownika benzynowego. |
|
Automatyczny kasownik błędów OBD Automatyczny kasownik błędów OBD umożliwia samoczynne usuwanie wybranych usterek OBD, bez konieczności podłączania urządzeń zewnętrznych. |
|
Wbudowany emulator ciśnienia paliwa | |
Wbudowany emulator poziomu paliwa |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
REDUKTOR STAG AC R01 CS
STAG R01 CS służy do podgrzewania reduktora LPG. Jednostka sterująca pracą podgrzewacza analizuje temperaturę reduktora przy każdym włączeniu zapłonu. Element grzejny przekształca prąd elektryczny na ciepło niezbędne do odparowania gazu.
STAG R01 CS jest urządzeniem elektrycznym sterowanym mikroprocesorowo, przeznaczonym do wspomagania rozgrzewania reduktorów z rodziny R01 produkowanych przez AC. S.A.. Zastosowanie elektrycznego dogrzewania bloku reduktora, umożliwia wcześniejsze przełączenie silnika na zasilanie LPG. Rozwiązanie przeznaczone jest dla silników od 4 do 8 cylindrów.
STAG R01 CS przystosowany jest do pracy w instalacjach LPG złożonych z jednego lub dwóch reduktorów.
Dane techniczne:
Pobór prądu: inteligentnie sterowany do 60A przy pracującym silniku
Temperatura pracy: - 40°C ÷ 105°C
Przykładowe zużycie benzyny w [litrach na 1tys.km] przez samochód z silnikiem 1,4 l w cyklu mieszanym z instalacją LPG IV generacji:
z podgrzewaczem | bez podgrzewacza | |
lato | 2,45 | 4,85 |
zima | 5,32 | 10,5 |
Zalety:
• zapewnia wcześniejsze przełączenie na gaz
• jednostka sterująca idealnie dba o optymalne zarządzanie mocą elementu grzejnego,
• zapewnia właściwą temperaturę pracy reduktora nawet przy skokowych zmianach obciążenia urządzenia,
• minimalizuje zużycie energii elektrycznej w celu ochrony instalacji elektrycznej pojazdu,
• monitorowanie przez sterownik prawidłowego wzrostu temperatury reduktora do momentu osiągnięcia właściwej, a w razie konieczności nie dopuszcza do jego wystudzenia,
• po montażu STAG R01 CS nie wymaga dodatkowego strojenia - automatyczne dostosowuje się do silnika,
• zapewnia optymalne warunki pracy instalacji gazowej i bezpieczeństwo użytkowania.
STAG - 400 DPI
STAG 400 DPI to nowoczesny sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu, który umożliwia zasilanie gazowe wybranych modeli samochodów z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
STAG 400 DPI jest dedykowanym rozwiązaniem do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa - w zależności od kodu silnika - w następujących modelach:
Kod silnika A20NHT | |||
„Instalacja gazowa może być zamontowana tylko w autach, w których sterownik benzynowy ECU jest marki BOSCH”. | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Opel | Insignia | 2.0T | 220 KM, 162 KW |
Kod silnika 1AZ-FSE | |||
„Niezbędne zastosowanie emulatora ISE-D4. Podłączenie sterownika Stag 400 do samochodu z tym kodem bez zastosowania emulatora ISE-D4 spowoduje uszkodzenie sterownika gazowego i reklamacja nie zostanie uwzględniona”. | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Toyota | Avensis / RAV4 | 2,0 VVTi D4 | 110kW |
Kod silnika BDX | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
AUDI | A6 | 2,8 FSI | 209 KM, 154 kW |
AUDI | A8 | 2,8 FSI | 209 KM, 154 kW |
AUDI | A8L | 2,8 FSI | 209 KM, 154 kW |
Kod silnika L3 | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Mazda | CX7 | 2,3 DISI Turbo | 260 KM, 191 kW |
Kod silnika CALB | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | Q5 | 3,2 FSI | 265 KM , 195 kW |
Kod silnika BVY, BVX, BVZ | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | A3 | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
Seat | Altea/Altea XL | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
Seat | Leon | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
Seat | Toledo | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
Skoda | Octavia II | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
VW | Eos | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
VW | Golf | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
VW | Golf Plus | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
VW | Jetta | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
VW | Passat | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
VW | Turan | 2,0 FSI | 150 KM , 110 kW |
Kod silnika BPY | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | A3 | 2,0 TSI | 200 KM 147 kW |
Audi | TT | 2,0 TSI | 200 KM 147 kW |
VW | Eos | 2,0 TSI | 200 KM 147 kW |
VW | Golf | 2,0 TSI | 200 KM 147 kW |
VW | Jetta | 2,0 TSI | 200 KM 147 kW |
VW | Passat | 2,0 TSI | 200 KM 147 kW |
Kod silnika CAXA | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Skoda | Octavia II | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
VW | Golf | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
VW | Golf Estate | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
VW | Golf Plus | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
VW | Jetta | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
VW | Passat | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
VW | Scirocco | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
VW | Eos | 1,4 TSI | 122 KM , 90 kW |
Kod silnika CDA | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | A3 (08-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
Audi | A3 Cabrio (09-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
Audi | TT (08-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
Seat | Altea/Altea XL (09-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
Skoda | Octavia II (08-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
Skoda | Superb II (08-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
Skoda | Yeti (09-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
VW | Golf (09-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 kW |
Kod silnika LF3F | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Mazda | 3 | 2,0 DISI | 151 KM, 111 kW |
Mazda | 6 | 2,0 DISI | 155 KM, 114 kW |
Kod silnika BWA | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | A3 | 2,0 TFSI | 200 KM, 147kW |
Audi | TT | 2,0 TFSI | 200 KM, 147 kW |
Seat | Altea XL | 2,0 TSI | 200 KM, 147 kW |
Seat | Altea XL | 2,0 TSI Freetrack | 200 KM, 147 kW |
Seat | Leon | 2,0 TFSI FR (Cupra) | 200 KM, 147 kW |
Seat | Toledo | 2,0 TFSI | 200 KM, 147 kW |
Skoda | Octavia | 2,0 VRS | 200 KM, 147 kW |
VW | Eos | 2,0 TFSI | 200 KM, 147 kW |
VW | Golf | 2,0 GTI FSI | 200 KM, 147 kW |
VW | Jetta | 2,0 TFSI | 200 KM, 147 kW |
VW | Passat | 2,0 TFSI | 200 KM, 147 kW |
Kod silnika BAR | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | Q7 | 4,2 FSI | 350 KM, 257 kW |
VW | Touareg | 4,2 FSI | 350 KM, 257 kW |
Kod silnika AUK | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | A4 | 3,2 FSI | 256 KM, 188 kW |
Audi | A6 | 3,2 FSI | 256 KM, 188 kW |
Kod silnika BHK | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | Q7 | 3,6 FSI | 280 KM, 206 kW |
VW | Touareg | 3,6 FSI | 280 KM, 206 kW |
Kod silnika G4FD | |||
Marka | Model | Silnik | Moc |
HYUNDAI i40 | i40 | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
HYUNDAI | i30 | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
HYUNDAI | ix35 / Tuscon | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
HYUNDAI | Accent 2010 - | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
HYUNDAI | Elantra 2011- | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
KIA | Soul | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
KIA | Cee’d | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
KIA | Carens | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
KIA | Sportage | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
KIA | ProCeed 2013 - | 1.6 GDI | 135 KM, 99 kW |
STAG 400 DPI jest produkowany w oparciu o najnowszą technologię i na bazie najwyższej jakości podzespołów elektronicznych. Sterownik został wyposażony w innowacyjne oprogramowanie z szeregiem użytecznych funkcji.
Wszystko to sprawia, że jest to obecnie najnowocześniejszy, najlepszy sterownik gazu do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny.
Zalety instalacji STAG 400 DPI
Komunikacja z OBD II/EOBD
Sterownik posiada zintegrowany adapter umożliwiający komunikację z komputerem benzynowym poprzez protokoły OBD II/EOBD:
ISO-15765
ISO-14230
ISO-9141
Komfort i wygoda użytkowania
Zastosowanie STAG 400 DPI zapewnia komfortową, dynamiczną i ekonomiczną jazdę w pełnym zakresie parametrów, gwarantowanych przez producenta samochodu.
Instalacja wyposażona w sterownik STAG 400 DPI jest perfekcyjnie wyregulowana a ingerencja serwisu wymagana jest tylko przy okresowych przeglądach instalacji gazowej.
Oszczędność i bezpieczeństwo
STAG 400 DPI jest całkowicie bezpieczny dla silnika, gwarantuje ochronę wtryskiwaczy benzynowych co zostało potwierdzone w długodystansowych testach drogowych przeprowadzonych przez laboratorium Badań i Certyfikacji.
Na podstawie długodystansowych testów, określono również średnie spalanie LPG i benzyny dla konkretnych modeli aut. Wyniki testów wskazują, że STAG 400DPI zapewnia doskonałe osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa. Zużycie LPG jest około 20% wyższe od aktualnego wskazania komputera benzynowego, natomiast uśredniona wartość zużycia benzyny wynosi 2l / 100km. Należy przy tym pamiętać, że są to wartości orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od marki samochodu, stanu technicznego pojazdu, jakości paliw, kodu silnika, miejsca i stylu jazdy i innych warunków eksploatacji.